Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El batle de Palma, Antoni Noguera, creu que Mariano Rajoy hauria de dimitir
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha donat suport a la decisió del PSOE de presentar una moció de censura contra el president de l’Executiu central, Mariano Rajoy. El mateix ha dit la portaveu del Govern, Pilar Costa, qui ha insistit en la necessitat d’una regeneració democràtica de les institucions públiques.
El batle de Palma, Antoni Noguera, creu que Rajoy hauria de dimitir. Acusa el PP d’haver-se presentat a les eleccions dopat i de ser un partit estructuralment lligat a la corrupció.Com ja avançava el seu líder, des de Ciutadans de les Balears es parla d’un abans i un després en les relacions amb el PP. Podem donarà suport a Pedro Sánchez, mentre que destaca que la formació taronja no s’ha manifestat de manera clara.
Paral·lelament, aquest divendres s’ha fet pública la darrera baixa del PP de les Balears, la de l’exsecretari general del partit, Andreu Ferrer. Ferrer no marxa del PP per la sentència del cas Gürtel, sinó perquè assegura no sentir-se representat per l’actual direcció regional. No es planteja militar una altra formació política després de ser al partit des dels 19 anys. La renúncia de Ferrer se suma ja a la del, fins aquest dijous, secretari general del PP d’Andratx, Àngel Hoyos, crític amb la sentència de corrupció que afecta el partit. La direcció del PP balear no contempla més fugides.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part