Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Segons el portaveu i vicepresident, Antoni Costa, l'executiu continuarà amb el seu full de ruta, pel qual "els ciutadans ens van votar per a governar"
El Govern no preveu un avançament electoral que, segons el seu portaveu, Antoni Costa, “seria un exercici d’oportunisme”, i que no està justificat perquè, malgrat la minoria parlamentària del PP, “les principals reformes estan aprovades”. Així ho ha explicat el vicepresident després del Consell de Govern, qui ha advertit que “va molt equivocat” qui cregui que l’Executiu de Marga Prohens “tirarà la tovallola”.
En al·lusió a la derogació per la falta de suport de Vox del decret llei d’acceleració administrativa, el portaveu ha insistit que aquest revés no altera cap de les polítiques essencials del Govern, que ha complert o posat en marxa “una part molt significativa” del seu programa. “Els ciutadans ens van triar per a governar (…). El que farà el Govern és continuar amb el full de ruta”, ha emfatitzat.
Per això, es tramitarà el projecte de pressuposts per a 2026 i els que hi votin en contra seran els que hauran d’explicar a la ciutadania per què no hi donen suport, ha subratllat Costa, sense citar Vox.
Ha recordat, no obstant això, que l’Executiu governa amb uns pressuposts per a enguany que pot prorrogar el 2026 i mantenir-lo vigents fins a les pròximes eleccions, que, si no hi ha avançament, se celebrarien al maig de 2027. “No plantegem cap escenari” d’avançament electoral, ha insistit.
Quant al Debat de Política General, que tendrà lloc els pròxims dies 7 i 8 al Parlament, Costa ha apuntat que s’abordaran els temes que preocupen la ciutadania: la manca d’habitatge, la saturació turística i la immigració.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703