Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els articles de la llei balear de residus que prohibien les bosses de plàstic als comerços, els productes en sobres monodosi als restaurants, o els plats, coberts i tassons d'un sol ús fets de plàstic, no entraran en vigor l'1 de gener de 2021
Els articles de la llei balear de residus que prohibien les bosses de plàstic als comerços, els productes en sobres monodosi als restaurants, o els plats, coberts i tassons d’un sol ús fets de plàstic, no entraran en vigor l’1 de gener de 2021, sinó que s’endarreriran uns mesos.
La petició de la moratòria l’ha feta la Federació Espanyola de Begudes i Alimentació, a més d’empreses locals com Agama i embotelladores d’aigua. El Govern l’ha acceptat per no causar-los un perjudici econòmic. Ells esperaven treure l’estoc de productes durant l’estiu, però la crisi sanitària els ha frenat les vendes.
Segons Sansó, el Govern ha informat algunes entitats ecologistes, que no hi han mostrat oposició. Aquests articles de la llei de residus no entrarà en vigor l’1 de gener de 2021 com estava previst, sinó que s’endarrerirà tant de temps com duri l’estat d’alarma.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui