Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
María del Rosario Díaz va morir presumptament assassinada per la seva exparella el passat 10 de desembre a Palma
Imatge d'on succeir el succés, al Coll d'en Rebassa.
163L’Advocacia de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears es personarà com a acusació popular en el procediment penal per l‘assassinat de María del Rosario Díaz, ocorregut el passat 10 de desembre de 2024 al Coll d’en Rebassa de Palma, ha informat aquest divendres el portaveu de l’Executiu, Antoni Costa.
George Virgiliu Teianu està acusat d’assassinar presumptament a punyalades la seva exparella, María del Rosario Díaz, davant de la seva filla de tres anys, que també va resultar ferida, mentre tots tres viatjaven en un cotxe.
La decisió del Govern de personar-se com a acusació popular es fonamenta en l’article 72 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d’igualtat entre homes i dones, que preveu la personació de l’administració en els procediments per actes de violència masclista comesos a les Illes Balears que causin la mort o lesions greus a dones. Tant l’Institut Balear de la Dona com la Conselleria de Famílies i Assumptes Socials van sol·licitar a la Direcció de l’Advocacia de la Comunitat Autònoma que demanàs l’autorització per a personar-se com a acusació popular en el procediment penal, en interès de l’Administració de les Illes Balears.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada