Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
María del Rosario Díaz va morir presumptament assassinada per la seva exparella el passat 10 de desembre a Palma
Imatge d'on succeir el succés, al Coll d'en Rebassa.
106L’Advocacia de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears es personarà com a acusació popular en el procediment penal per l‘assassinat de María del Rosario Díaz, ocorregut el passat 10 de desembre de 2024 al Coll d’en Rebassa de Palma, ha informat aquest divendres el portaveu de l’Executiu, Antoni Costa.
George Virgiliu Teianu està acusat d’assassinar presumptament a punyalades la seva exparella, María del Rosario Díaz, davant de la seva filla de tres anys, que també va resultar ferida, mentre tots tres viatjaven en un cotxe.
La decisió del Govern de personar-se com a acusació popular es fonamenta en l’article 72 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d’igualtat entre homes i dones, que preveu la personació de l’administració en els procediments per actes de violència masclista comesos a les Illes Balears que causin la mort o lesions greus a dones. Tant l’Institut Balear de la Dona com la Conselleria de Famílies i Assumptes Socials van sol·licitar a la Direcció de l’Advocacia de la Comunitat Autònoma que demanàs l’autorització per a personar-se com a acusació popular en el procediment penal, en interès de l’Administració de les Illes Balears.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo