Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La consellera Patricia Gómez ha assegurat que el seu departament duu a terme diversos projectes per millorar el servei pediàtric de les Balears
Des d’avui i fins dissabte, Palma s’ha convertit en el punt de trobada de metges pediatres d’arreu d’Espanya. Analitzaran entre d’altres temes, com afrontar l’obesitat infantil, les addiccions a les xarxes i els problemes de salut mental agreujats durant la pandèmia.
1.400 pediatres són a Palma per aprofitar els tallers i conferències planificats en el seixanta-vuitè congrés de l’Associació Espanyola de Pediatria. 600 més ho faran per via telemàtica. En total seran 157 hores de docència presencial. Un exemple l’hem trobat ahir capvespre amb aquest taller per adquirir competències des del punt de vista de les noves tecnologies a implementar en Atenció Primària. És l’anomenada ecografia clínica.
La consellera de Salut, Patricia Gómez, ha assegurat durant l’acte inaugural del Congrés, que el seu departament duu a terme diversos projectes per millorar el servei pediàtric de les Balears. Gómez ha remarcat que el Govern es planteja crear centres d’atenció primària exclusivament pediàtrics.
Alguns dels temes que es tractaran en aquest congrés són les vacunes, l’ortopèdia infantil i el transport urgent d’infants, entre d’altres.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia