110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Són aquells màsters que no són obligatoris per a treballar
El secretari d'Estat d'Educació, Marcial Marín, durant la seva compareixença davant la Comissió d'Educació i Esport del Congrés./ EFE-Javier Lizón
185El secretari d’Estat d’Educació, Formació Professional i Universitats, Marcial Marín, ha anunciat aquest dimecres una baixada dels preus dels màsters no habilitants, és a dir, aquells que no són obligatoris per a treballar.
Ho ha assenyalat durant la seva compareixença al Congrés dels Diputats per explicar els pressupostos del seu departament per a enguany, on ha comentat que es va a reduir l’interval de les taxes que pagaven els alumnes de màster des d’un 40-50% a un 15-50%.
“D’aquesta manera el govern -espanyol- permet a les comunitats autònomes igualar els preus dels màsters no habilitants al dels habilitants i al dels graus”, tots dos amb un interval entre el 15 i el 25%, ha especificat el Ministeri d’Educació en una nota de premsa.
Marín ha assegurat que “l’educació va bé”, amb “un ritme de millora” superior a la mitjana dels països de l’OCDE i de la Unió Europea, i ha assegurat que des de 2014 les partides educatives han tingut una “tendència alcista”, amb un increment del 38%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores