Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La despesa augmentarà, en més de 300 milions d'euros, per fer front a les necessitats sanitàries, socials i econòmiques.
El Govern preveu per aquest any una caiguda dels ingressos autonòmics de 500 milions d’euros i un augment de la despesa de més de 300 milions, a causa de la Covid-19. Ho ha dit la consellera d’Hisenda, Rosario Sánchez, durant la seva compareixença, aquest dimarts, al ple del Parlament. La consellera ha analitzat la situació pressupostària de la Comunitat i ha explicat que la paralització econòmica ha provocat una baixada d’ingressos dels tributs cedits i propis que arribarà als 500 milions, si es compleix l’estimació de caiguda del PIB del 30%. Pel que fa a la despesa, hi ha ja un compromís de nova despesa de 240 milions per atendre l’emergència sanitària. La resta, 60 milions d’euros, es destinaran a ajudes socials, crèdits sense interessos i finançament per autònoms i pimes. El Govern diu que la seva prioritat és mantenir l’estat del benestar i, en aquest sentit, Sánchez ha volgut deixar clar que ” les noves previsions d’ingressos i despeses en el pressupost no alteren el nostre compromís de no escatimar recursos per fer front a les necessitats sanitàries, socials i econòmiques derivades de la pandèmia”. L’Executiu confia que que el nou endeutament sigui assumit per Madrid.
Sánchez també s’ha referit als costos que representan els ERTO per a l’Estat i calcula que tan sols a les Balears suposaran 1.200 milions d’euros.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits