Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
El darrer Butlletí Oficial de l'Estat així ho permet
El Govern estudia si autoritzarà les discoteques i els bars d’oci nocturn a reobrir les portes a partir de dilluns, amb la fase 3. El darrer Butlletí Oficial de l’Estat publicat avui permet la reobertura d’aquests establiments amb un terç de la seva capacitat i convertint la pista de ball en zona de taules.
Ara la decisió depèn del Govern perquè a la fase 3 són els governs autonòmics els que decideixen l’adopció o modificació d’aquestes mesures.
Precisament ahir els empresaris d’oci nocturn es van concentrar per demanar l’obertura dels seus locals a aquesta nova fase. Van lliurar a la Delegació del Govern un document acordat amb el Ministeri de Sanitat on queda clar el protocol que haurien de seguir.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació