Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El portaveu del Govern, Iago Negueruela, es compromet davant ASHOME a transmetre a Madrid la preocupació del col·lectiu
El Govern balear estudiarà l’adopció de mesures de suport als hotelers perquè puguin gaudir de millores en els preus de l’Estat per als viatges de l’Imserso. Així ho ha transmès aquest divendres el conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, Iago Negueruela, a la patronal hotelera ASHOME, amb qui s’ha reunit a Maó.
Negueruela ha dit que transmetrà a Madrid la preocupació dels hotelers per les actuals condicions del plec que, creu, haurien de tenir en compte la realitat dels salaris dels treballadors. Hotelers i Govern s’han compromès, també, a resoldre abans de la propera temporada el conveni col·lectiu del sector.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061