Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
L'Executiu enviarà una declaració institucional al govern de Mariano Rajoy
El Govern no permetrà un tracte discriminatori en la bonificació del descompte de resident entre els ciutadans de les Balears i els de les Canàries.
L’Executiu està disposat a arribar fins a on faci falta per aconseguir el mateix tracte. Així li ho faran saber al govern espanyol a través d’una declaració institucional que la presidenta, Francina Armengol, enviarà a la vicepresidenta espanyola, Soraya Sáez de Santamaría.
Augmentar fins al 75% el descompte de resident entre illes, tant en transport aeri com marítim, suposaria un cost total anual de 18,5 milions d’euros. Una xifra que l’Executiu creu que és perfectament assumible pel govern espanyol. En aquest sentit, critiquen que el president, Mariano Rajoy, tingui temps de venir a Mallorca al congrés insular del PP i no en tingui per reunir-se amb la presidenta Armengol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El consistori es planteja no pausar les obres durant l'estiu i els comerciants estan molestos
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències