Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Dels 8 controls realitzats l’any passat a Menorca, 4 van confirmar irregularitats
164
El Govern ha detectat frau agroalimentari en la comercialització d’adobs. Segons ha pogut saber IB3, dels 8 controls realitzats l’any passat a Menorca, 4 van confirmar irregularitats.
La inspecció va permetre detectar un total de 29 infraccions, 13 relacionades amb la composició i 13 més amb l’etiquetatge. Les mostres defectuoses van evidenciar concentracions inferiors a les anunciades o superiors a les mínimes legals.
La Conselleria d’Agricultura ja ha obert 4 expedients sancionadors a les empreses per frau.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Són dades del Ministeri de l'Interior, que afirmen que on més puja és a Inca i on baixa, a Manacor