Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
Les empreses expedientades són Cepsa, CHC Energia, Endesa, Feníe, Holaluz, Naturgy, Repsol i Som Energia
152
La Direcció General de Consum del Govern balear ha obert expedients a vuit companyies comercialitzadores d’electricitat denunciades per l’associació de consumidors Facua per publicitat enganyosa.
Segons ha informat Facua i ha confirmat la Conselleria de Salut i Consum, les empreses expedientades són Cepsa, CHC Energia, Endesa, Feníe, Holaluz, Naturgy, Repsol i Som Energia.
L’organització de defensa dels consumidors va denunciar a mitjan mes aquestes companyies, a més d’Iberdrola i Lucera, que no han estat expedientades, per ometre els impostos indirectes en la seva publicitat i informació comercial.
Facua precisa que després de fer-se públiques les seves queixes, Naturgy “va corregir la seva publicitat i va començar a incloure els impostos indirectes a les tarifes que ofereix en el seu web”.
L’associació s’ha dirigit també al nou ministre de consum, Alberto Garzón, per demanar-li “que adverteixi a les elèctriques perquè cessin aquestes pràctiques de publicitat enganyosa”
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT