Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Les empreses expedientades són Cepsa, CHC Energia, Endesa, Feníe, Holaluz, Naturgy, Repsol i Som Energia
La Direcció General de Consum del Govern balear ha obert expedients a vuit companyies comercialitzadores d’electricitat denunciades per l’associació de consumidors Facua per publicitat enganyosa.
Segons ha informat Facua i ha confirmat la Conselleria de Salut i Consum, les empreses expedientades són Cepsa, CHC Energia, Endesa, Feníe, Holaluz, Naturgy, Repsol i Som Energia.
L’organització de defensa dels consumidors va denunciar a mitjan mes aquestes companyies, a més d’Iberdrola i Lucera, que no han estat expedientades, per ometre els impostos indirectes en la seva publicitat i informació comercial.
Facua precisa que després de fer-se públiques les seves queixes, Naturgy “va corregir la seva publicitat i va començar a incloure els impostos indirectes a les tarifes que ofereix en el seu web”.
L’associació s’ha dirigit també al nou ministre de consum, Alberto Garzón, per demanar-li “que adverteixi a les elèctriques perquè cessin aquestes pràctiques de publicitat enganyosa”
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca