Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

El Consell de Menorca estudiarà si aplica el reglament que farà el Govern
A Menorca no existeix ara mateix una regulació a l’entrada de vehicles durant l’estiu. Aquest dilluns al ple del Consell l’oposició ha reclamat l’estudi de càrrega i que també es faci cas de l’estudi que l’equip anterior va fer mentre governava.
Per la seva banda, el conseller de Mobilitat de Menorca, Juan Manuel Delgado, ha comentat que va tenir una reunió el 8 d’octubre amb la Direcció General de Mobilitat del govern balear. Allà es va abordar aquesta temàtica.
La Direcció General de Mobilitat assegura que treballa en un estudi d’anàlisi de jurisprudència per abordar aquesta qüestió. Un estudi de regulacions en territoris similars de la Unió Europea. Serà una mesura de suport als consells insulars. Llavors serà el Consell de Menorca qui decidirà si ho posa en marxa o no a Menorca.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat