L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
No li ha renovat el concert per deficiències en l'edifici, que no està adaptat a la nova normativa
El Govern garanteix que els més de 80 infants autistes menors de sis anys a mans de l’Associació de Pares de Nins Autistes – Gaspar Hauser continuaran rebent atenció.
La Conselleria de Serveis Socials no ha renovat el concert a l’associació per deficiències en l’edifici, que no està adaptat a la nova normativa. Amb tot, altres entitats es faran càrrec d’aquests menors. A l’hora de reubicar-los, el Govern donarà a les famílies 3 opcions. Tindrà en compte les preferències, el lloc del domicili o els horaris, entre altres factors.
A més, el sindicat UGT denuncia altres problemes. Diu que 80 treballadors de Gaspar Hauser no han cobrat la nòmina des d’agost i també els deuen pagues extres. IB3 Notícies ha intentat contactar amb la directora de l’associació sense èxit.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues