Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Una altra de les novetats és que el servei serà més regular i es mantendrà durant tot l'any, principalment a les zones costaneres
La Conselleria de Mobilitat ha presentat avui el nou servei d’autobusos de les comarques del Llevant i Migjorn de Mallorca. La planificació del transport públic per carretera s’ha redissenyat de bell nou i que començarà a funcionar a finals d’any.
Entre les novetats: un augment de prop del 40% de freqüències que comunicaran amb Palma, que és un dels serveis més demandats.
Manacor és la capital de comarca quant a serveis i des d’aquí se centralitzen gran part dels serveis de transport. Aquesta nova concessió, a més d’augmentar freqüències, crearà línies directes cap a Palma. Tot amb l’objectiu de potenciar el transport públic.
Una altra de les novetats és que el servei serà més regular i es mantendrà durant tot l’any, principalment a les zones costaneres. La flota de la zona de Llevant i Migjorn estarà composta per 81 busos nous, tots elèctrics o de gas. I els pobles de Manacor, Campos i Felanitx faran d’eix transversal per donar fluïdesa a la línia.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix