Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Fixa les freqüències i horaris mínims i obligatoris a tres rutes estratègiques entre illes
El Govern ha presentat el decret de transport marítim que fixa les freqüències i horaris mínims i obligatoris a tres rutes estratègiques entre illes. S’hauran de complir tant en temporada alta com baixa. La primera ruta estratègica és la línia Eivissa – Formentera. Com a mínim hi haura 11 viatges diaris d’anada i tornada en el dies feiners i 7 en els festius. La segona ruta és entre Eivissa i Palma. Serà obligatori una freqüència diària com a mínim tots els dies de la setmana inclosos els festius. I la darrera ruta és la que enllaça Alcúdia i Ciutadella amb dos viatges diaris durant els dies laborables i 1 en festius.
Si no es compleixen, es podrà aplicar un règim sancionador que ara és de 5.000 a 100.000 euros per una falta greu, però que es doblarà en breu. En cas que no hi hagi operadors que ho vulguin fer, el Govern traurà a concurs un contracte d’obligació de servei públic amb la subvenció corresponent. El decret també regula condicions del transport turístic i recreatiu. Les golondrines o embarcacions turístiques només podran fer rutes circulars amb sortida i arribada al mateix port. Se regula també l’activitat del taxi marítim. Les pròximes setmanes es podran fer aportacions a un decret que s’ha d’aprovar durant el primer quadrimestre del 2019.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç