Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El Govern sanciona Vueling amb 340.000 euros pel caos aeri de l’estiu passat
El Govern sanciona Vueling amb 340.000 euros pel caos aeri de l’estiu passat.
Són 320.000 euros, en considerar que és una infracció molt greu per les demores i cancel·lacions que es produïren entre el juny i el juliol del 2016, i 20.000 euros més per ignorar els requeriments de Consum en els quals demanava la informació necessària per aclarir els fets. És la sanció més elevada que s’ha imposat mai a les Balears en el sector aeri.
Segons dades de la Direcció General de Ports i Aeroports, de les 2.411 operacions de Vueling, amb origen o destinació a les Illes, 1.558, el 64%, va patir demores o cancel·lacions. Es calcula que prop de 191.000 persones es varen veure afectades a les Balears. L’Aeroport del Prat, a Barcelona, fou l’epicentre del caos de la companyia. Vueling havia sobredimensionat l’oferta: havia programat més vols dels que podia operar.
A l’Aeroport de Palma, gairebé el 70% dels vols programats amb destinació o arribada varen patir retards, 29 varen ser cancel·lats. Al d’Eivissa, poc més de la meitat dels vols varen tenir demores i 10 foren cancel·lats. Al de Menorca, de les 670 operacions programades, 382 varen tenir retard i 6 es cancel·laren.
La companyia té ara un mes per presentar un recurs d’alçada davant la Conselleria de Salut.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants