Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Vicent Marí demana més contundència contra el lloguer turístic il·legal
El turisme d’excessos no és benvingut a Eivissa. Ho diu el president del Consell, Vicent Marí, que vol fer un pla de xoc immediat d’inspeccions amb el Govern a les zones més problemàtiques de l’illa mentre es modifica el decret d’excessos.
Un altre compromís del Govern és fer canvis a la llei per lluitar contra el lloguer turístic, tot i que el conseller no ha confirmat si apostaran pel precinte de pisos il·legals com demana el Consell. El president també ha demanat al Govern un repartiment just dels fons europeus i de l’impost turístic.
En aquesta primera trobada també s’ha parlat de la instal·lació de càmeres al port d’Eivissa a partir de setembre per llegir les matrícules i tenir informació real per a l’aplicació del control de vehicles, que encara no se sap si podrà ser una realitat l’estiu que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals