Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Pedro Sánchez responsabilitza els populars del bloqueig i els reclama que tornin al camí del diàleg
El Govern i el Partit Popular han trencat les negociacions per a la renovació del Consell General del Poder Judicial i d’altres òrgans constitucionals. Les dues parts afirmen que els “esculls” que han sorgit impedeixen arribar a un pacte.
Al llarg d’aquest dijous han mantingut converses telefòniques i contactes per intentar tancar un acord, però han certificat que les línies vermelles que s’han marcat totes dues parts són, ara per ara, “irreconciliables”.
El president del govern central, Pedro Sánchez ha responsabilitzat el PP del bloqueig en la negociació de les institucions i li ha reclamat que torni al camí del diàleg.
L’executiu de Pedro Sánchez i els populars intenten tancar un acord global per a les renovacions pendents en l’òrgan de govern dels jutges, el Tribunal Constitucional, el Defensor del Poble, el Tribunal de Comptes i l’Agència Espanyola de Protecció de Dades.
En el punt en què ja s’ha tancat un acord ha estat en la renovació del Consell d’Administració de Radiotelevisió Espanyola. L’administradora única, Rosa María Mateo, ha comparegut aquest divendres davant la Comissió Mixta del Congrés i el Senat de control de l’ens en la que serà, presumiblement, la seva darrera intervenció al capdavant de la corporació.
PSOE i PP han designat José Manuel Pérez Tornero, com el seu successor. Aquest dijous el Congrés va elegir els sis vocals que li corresponen, i ara serà el Senat el que culminarà el procés de renovació amb la votació dels altres quatre membres, i que ja estan pactats.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús