Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
En total seran 13 projectes que s'inauguraran entre aquest 2019 i l'any 2023
El Govern i l’Ajuntament de Palma invertiran més de 21 milions d’euros en nous equipaments socials. En total seran 13 projectes que s’inauguraran entre aquest 2019 i l’any 2023. La llista de projecte inclou la residència de Son Martorell i diferents centres de dia a barris de Palma.
El regidor de Benestar Social de Palma i la Consellera d’Afers Socials, Fina Santiago, han presentat aquest dimarts el pla d’equipaments socials per als pròxims 4 anys.
Entre les inversions, hi destaquen els 9 milions que es destinaran a la construcció de la residència de Son Martorell, que gaudirà de 120 places i s’espera que pugui estar en funcionament l’any 2022; o diversos projectes al barri del Terreno, com un casal de promoció d’autonomia al carrer de Robert Graves que costarà més de 3 milions 600MIL euros; uns pisos tutelats als qual s’invertiran més de 3 milions i mig i que esperen tenir en funcionament al 2023. Dels 21 milions en total que s’hi invertiran, una part important arribarà de fons europeus; i l’altra, de 10,4 milions, del Govern.
També han volgut recordar que, l’any 2023, esperen tenir molt avançades les obres de construcció del nou Son Dureta, que entre d’altres serveis, sumarà una residència amb 120 places més.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres