La Comissió Europea va refusar el Decret de transport marítim que recollia aquesta qüestió
El Govern estudia la possibilitat que l’Autoritat Portuària de les Balears, que gestiona el port de la Savina, tregui a concurs una línia marítima que tengui l’obligació d’oferir un trajecte entre les 5 h i les 6 h de Formentera cap a Eivissa i un altre entre les 22 h i les 23 h en el sentit contrari.
És la solució que es planteja després que el decret de transport marítim, que recollia aquesta demanda històrica de la ciutadania formentera, fos refusat per la Comissió Europea.
Durant la temporada turística, s’ofereixen aquests trajectes de primera i de darrera hora, però a l’hivern desapareixen perquè no són rendibles per a les navilieres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració