X

El Govern prendrà mesures pel vídeo de l’helicòpter a l’illot del Toro

El conseller Vicenç Vidal ha agraït públicament la col·laboració ciutadana per denunciar aquest tipus de situacions

04/07/2017

El Govern prendrà mesures pel vídeo de l’helicòpter a l’illot del Toro

Vídeo: TERRAFERIDA

75

El Govern ja ha identificat la matrícula i l’empresa de l’helicòpter que apareix en un vídeo que transporta un banyista a l’espai protegit de l’illot del Toro i ha avançat que prendrà mesures sobre aquest tema.

Així ho han confirmat a l’agència Europa Press fonts de la Conselleria de Medi ambient, Agricultura i Pesca, que ha rebut la denúncia de l’entitat ecologista Terraferida.

Precisament, durant un acte aquest dilluns el conseller de Medi Ambient, Vicenç Vidal, ha agraït públicament la col·laboració ciutadana per denunciar aquest tipus de situacions.

Des de la Conselleria han assegurat que a partir de la informació proporcionada, els agents de Medi Ambient aixecaran acta i prendran mesures sobre aquest tema. Hauran d’avaluar les possibles sancions que pugui implicar el comportament de l’empresa de l’helicòpter que apareix en el vídeo.


 IB3 videos  Baixa en helicòpter a l’illot del Toro per fer una capbussada i una ‘selfie’

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT