Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'objectiu és fomentar, consolidar i mantenir el teixit de les nostres illes
El Govern de les Illes Balears destinarà un total de 4,5 milions d’euros al foment, la consolidació i el manteniment del teixit industrial. Es tracta d’un primer paquet d’ajudes que es divideix en tres programes. La primera línea es destinarà a la creació de projectes de disseny i innovació per desenvolupar nous productes, processos o serveis o millorar considerablement els ja existents. La quantia subvencionada és del 50% de l’import amb un màxim de 6.000 euros.
El segon programa està destinat a la implantació de la infraestructura tecnològica necessària per millorar o crear nous processos industrials. També se subvenciona el 50% i l’import màxim és de 15.000 euros. Una altra de línies que es contempla és poder cobrir reformes i despeses corrents que les indústries han hagut d’afrontar tot i veure minvada la seva producció durant l’emergència sanitària.
Els ajuts han estat anunciats pel vicepresident i conseller de Transició Energètica i Sectors Productius en una visita a ‘Tot Herba’, una de les 85 empreses de les Illes que produeixen material sanitari.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores