Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
La despesa creix en 4,7 milions d'euros i se situa en quasi 130 milions
Aquest divendres s’han presentat els pressupostos del Govern pel 2021 destinats a Eivissa. La despesa creix en 4,7 milions d’euros i se situa en quasi 130 milions, mentre que les inversions augmenten fins els 6 milions i mig, un 11 per cent.
Entre els projectes, s’invertiran més de 6 milions d’euros en diferents intervencions en les depuradores i dessaladores de l’illa; 12 milions en la millora de les infraestructures de regadius i 10 milions en una promoció de 45 habitatges de protecció oficial a Vila, entre d’altres. A més, el Govern ha inclòs subvencions per 160 autònoms i petites i mitjanes empreses de l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE