L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els grups del Pacte han acceptat avui una esmena de Ciutadans que permetrà fixar un nombre màxim de places
Pacte entre el Govern i Ciutadans per regular els albergs juvenils. Els grups del Pacte han acceptat avui una esmena de la formació taronja per solucionar el problema de l’alberg de Sant Antoni dins la llei de Turisme. Està previst que aquest divendres ho anunciï el conseller Negueruela a Eivissa. Així es dona resposta a la reivindicació dels hotelers de les Pitiüses que denuncien que l’únic alberg de l’illa -amb 360 places- funciona com un hotel encobert: passarà a ser un establiment turístic amb la modificació de la llei.
L’esmena dels taronges també determina la capacitat màxima d’aquests establiments per Illes. Els albergs de Mallorca tindran un màxim de 150 places per a cada un d’ells, els de Menorca i Eivissa, 80 places; i 60 els de Formentera. L’executiu pretén donar resposta a la reivindicació de la Federació Hotelera de les Pitiüses que denuncia que l’alberg d’Eivissa, amb prop de 360 places, funciona com un hotel encobert. A més, els albergs juvenils seran gestionats per Turisme, i no per Joventut, com fins ara. Actualment a Mallorca hi ha 11 albergs juvenils amb un total de 924 places.

D’altra banda, els menús dels establiments hotelers podran incorporar la tonyina vermella després d’anys de prohibicions. Això gràcies a l’esmena d’Unides Podem afegida a darrera hora a l’articulat del projecte de llei de turisme. Queden pendents les esmenes sobre l’eficiència energètica.
Durant la comissió, el Partit Popular, Ciutadans i El Pi, han reiterat que votaran en contra de la moratòria de les places turístiques i les mesures de creixement que estableix la futura norma.
Els grups del Pacte no han acceptat cap de les 24 esmenes presentades pel PP. A finals de mes, el Parlament aprovarà la modificació de Llei de Turisme.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues