Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els tècnics municipals ja han resolt que el període extraordinari de tres anys comença a comptar a partir que els consells n'aprovin la modificació
El Govern vol facilitar el procés per regularitzar habitatges en sòl rústic. Per això, ha iniciat una tanda de reunions per aclarir dubtes a diferents tècnics i també professionals d’urbanisme. En la primera de les trobades s’han aplegat representants de col·legis professionals d’arquitectes i d’enginyers, associacions de constructors, advocats, i tècnics municipals, per unificar criteris.
El Govern ja ha aclarit un dels dubtes dels tècnics municipals: el període extraordinari de tres anys per a la regularització comença a comptar a partir que els consells insulars aprovin la modificació de la norma; en el cas de Mallorca, serà aquest mateix dijous. Els expedients ja presentats, són vigents i el temps encara no els corr.
L’Executiu també ha recordat que el cost per regularitzar els expedients és creixent i té tres trams, més barat com abans es presenti.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata