Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

És un projecte que es financarà amb els ajuts estatals per pal·liar els efectes de la insolvència del grup turístic Thomas Cook
L’Ajuntament de Calvià continua pendent de l’autorització de Costes per ampliar el Passeig Marítim de Magaluf, i de moment començarà amb la remodelació dels carrers del Contraalmirall Pou i del Contraalmirall Ferragut.
Tots dos carrers es reformaran per oferir més espai als vianants. S’hi canviarà la il·luminació, el clavegueram i el paviment.
Així el consistori calvianer inicia un projecte ambiciós que els durà a reformar tot el passeig Marítim de Magaluf, que costarà uns 11 milions d’euros.
En espera de l’autorització de costes, iniciaran les obres als trams interiors. D’aquesta manera, els 400.000 euros que corresponen a Calvià per la fallida de Tomas Cook serviran per remodelar el carrer del Contraalmirall Pou i el carrer del Contraalmirall Ferragut.
En total, Balears ha rebut 8 milions d’euros de l’estat per pal·liar els efectes de la insolvència del grup empresarial Thomas Cook.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu