Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
És un projecte que es financarà amb els ajuts estatals per pal·liar els efectes de la insolvència del grup turístic Thomas Cook
L’Ajuntament de Calvià continua pendent de l’autorització de Costes per ampliar el Passeig Marítim de Magaluf, i de moment començarà amb la remodelació dels carrers del Contraalmirall Pou i del Contraalmirall Ferragut.
Tots dos carrers es reformaran per oferir més espai als vianants. S’hi canviarà la il·luminació, el clavegueram i el paviment.
Així el consistori calvianer inicia un projecte ambiciós que els durà a reformar tot el passeig Marítim de Magaluf, que costarà uns 11 milions d’euros.
En espera de l’autorització de costes, iniciaran les obres als trams interiors. D’aquesta manera, els 400.000 euros que corresponen a Calvià per la fallida de Tomas Cook serviran per remodelar el carrer del Contraalmirall Pou i el carrer del Contraalmirall Ferragut.
En total, Balears ha rebut 8 milions d’euros de l’estat per pal·liar els efectes de la insolvència del grup empresarial Thomas Cook.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata