Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Es vol compensar així la que es va veure afectada, fa més de 10 anys, per la construcció del dic de Ciutadella
Ports d’Illes Balears ha oficialitzat avui el lliurament dels 200.000 euros al Fons per a la Preservació d’aquesta planta marina que es recull en el Decret de Posidònia. Ho faran per compensar la que es va veure afectada, fa més de 10 anys, per la construcció del dic de Ciutadella. El 80 per cent de les obres del nou port exterior es feren sobre praderies d’aquesta planta marina.
Hi ha mesures de conscienciació i eliminació dels impactes sobre les praderies. I precisament amb aquesta voluntat, Ports està treballant en una aplicació per a mòbils amb cartografia del fons marí per ajudar als navegants a fondejar sense malmetre-la. El Conseller Pons espera que aquesta aplicació pugui estar en funcionament de cara a la pròxima temporada turística.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania