Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Prohens: "No és un pla de legislatura, els ciutadans no planifiquen en un període de 4 anys"
La presidenta del Govern, Marga Prohens, presenta el pla 'Illes en transformació'. Foto CAIB
304El Govern ha tret la calculadora i xifra en 3.800 milions d’euros el muntant d’inversió que es destinarà els pròxims anys en infraestructures a les Illes Balears. Abasta totes les àrees: habitatge, mobilitat, sanitat, educació, seguretat, cicle de l’aigua, turisme, sostenibilitat i seguretat.

Acompanyada dels consellers, representants d’altres institucions, agents socials i econòmics i el rector de la UIB, la presidenta Marga Prohens ha presentat el Pla Illes en transformació. “No és un pla de legislatura sinó enfocat a mitjà i llarg termini”, ha explicat Prohens, que ha afegit que “les mancances acumulades en infraestructures són dels darrers 20 anys”.
Amb tot, aquesta inversió milionària té en compte dos factors claus a les illes: l’imparable augment poblacional que no atura i el pes i l’impacte del turisme a les Balears.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general