Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
La consellera d'Administracions Públiques assegura que es prendran les decisions oportunes i hi haurà conseqüències
El Govern assegura que arribarà fins al final per esclarir què ha passat amb les oposicions al cos de gestió però llança un missatge de tranquil·litat a la ciutadania i defensa els processos que ja s’han duit a terme amb normalitat.
La portaveu, Pilar Costa, ha evitat referir-se aquest dijous dematí a si es destituirà l’actual director de l’EBAP fins que finalitzi la investigació. Per la seva banda, la consellera d’Administracions Públiques, Isabel Castro, ha assegurat que una vegada es conegui com s’ha produït aquesta irregularitat, es prendran les decisions oportunes i hi haurà conseqüències.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania