Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'Associació de Benzineres de PIMEM proposa fer ajudes selectives a rendes baixes i al sector professional
Continua pujant el preu de la benzina a tot arreu. Avui, les més cares de les Illes estaven a 2,27 € pel que fa a la benzina 95, concretament a Formentera; i a 2,17 € pel que fa al dièsel, a Formentera. Uns preus que ja es troben per damunt dels marcats en el moment en què el govern va decidir aplicar el descompte dels 20 cèntims.
L’Associació de Benzineres de PIMEM creu que amb la recaptació de l’IVA amb els preus de la benzina actuals el govern central ja ha recuperat la bonificació dels 20 cèntims i proposen canvis en la mesura.
El seu president, Rafel Matas, assegura que s’ha d’assumir que “aquesta ajuda que donen ja l’han cobrada prèviament amb l’ingrés de l’IVA” i que, per tant, “no hem d’enganyar amb ajudes que no existeixen”. Per altre costat, suggereix “fer ajudes selectives a rendes baixes i al sector professional, com el transport i la pesca”.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella