Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
"S'ha obert l'expedient i ja veurem què passa"
Darrer Consell de Govern abans de les vacances d’estiu i l’executiu ha aprofitat per fer balanç de l’actualitat política. A preguntes dels periodistes, el portaveu de l’executiu, Antoni Costa, ha parlat de finançament i el concert econòmic per a Catalunya: “Entenem que un règim de concert econòmic no és generalitzable al conjunt de comunitats autònomes d’Espanya i una generalització d’aquest tipus implicaria necessàriament la destrucció del Govern central”.
Sobre l’expedient obert al president del Parlament, Gabriel Le Senne, per haver esqueixat la fotografia d’Aurora Picornell, Costa ha explicat que l’executiu just ha tramitat la denúncia presentada pels socialistes per la presumpta vulneració de la Llei de Memòria. “S’ha obert un expedient, tal com s’ha fet en alguns altres casos en relació a denúncies que hi ha hagut en aquest mateix sentit en l’aplicació estricta de la Llei de Memòria. S’ha obert l’expedient i ja veurem què passa”.
Entre els acords aprovats aquest divendres, hi ha els 4,7 milions d’euros per ampliar el servei d’ajuda a domicili de persones dependents a Mallorca, i la declaració d’interès autonòmic per a la creació de 700 noves places concertades de 0 a 3 anys.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada