El Moviment de Solidaritat al Llevant de Mallorca ha rebut la Medalla d’Or de la comunitat aquest dijous a la Llonja de Palma. La pujada a l’escenari dels voluntaris ha estat el moment més emotiu de la gala. Pel que fa a l’altra Medalla d’Or, el monjo i filòleg Joan Massot l’ha agraït a distància, ja que no hi ha pogut assistir.
La presidenta Armengol, que també ha fet lliurament dels premis Ramon Llull, ha fet referències a tots els guardonats en el seu discurs, a la unitat de les quatre illes, als drets de les dones, a l’acollida de refugiats i fenòmens com el canvi climàtic, entre d’altres. També ha mencionat l’aprovació del REIB, que tenia lloc unes hores abans al Congrés dels diputats.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres