Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

També hi haurà una ajuda per a la Cooperativa Pagesa, que l'explota, i que està ofegada perquè és deficitari
Perquè l’escorxador d’aus d’Inca, l’únic que hi ha a Mallorca, fos rendible, s’hi haurien de sacrificar 400 unitats cada dia d’activitat. Però certs dies només arriben al centenar. Per això, la inviabilitat de la instal·lació es manifesta. I no ve d’ara. L’estiu passat, la cooperativa pagesa digué que els preus haurien de pujar un 450% per quadrar la caixa. No va ser així, i ara la Conselleria es compromet a llançar-los un salvavides: “Com que és l’únic de Mallorca, els donarem un suport financer”, ha dit el director general d’Agricultura, Fernando Fernández.
En paral·lel, el Govern costejarà les obres per modernitzar-lo. La memòria tècnica n’estima 300.000 euros: “Farem una sala d’especejament i una altra on processar la carn en forma d’hamburgueses i salsitxes. També es minvarà el consum d’energia”, hi ha afegit Fernández. L’Ajuntament d’Inca, que n’és el propietari, ha adjudicat la redacció del projecte tècnic per un cost d’11.500 euros.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061