Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

La presidenta Francina Armengol ha assegurat que les mesures per combatre els comportaments incívics ja han donat els seus fruits
La lluita contra el turisme d’excessos ha centrat bona part de la presentació de les Illes Balears davant la premsa britànica especialitzada. Les mesures per combatre els comportaments incívics, aprovades abans de la pandèmia, donen ja, ha dit la presidenta Armengol, els seus fruits. En aquest sentit, el Govern ha llançat un missatge clar: el compromís de les Illes per erradicar el turisme de gatera és i continuarà sent ferm.
El conseller de Turisme, Iago Negueruela, ha explicat que, gràcies al ‘decret antiexcessos’ ja s’ha posat 30 multes i s’han fet 196 inspeccions a Magaluf, 59 de les quals han provocat el cessament de l’activitat dels locals.
Una estratègia que el cònsol britànic, amb qui el Govern ha fet feina de manera conjunta contra aquest tipus de turisme, afirma que ha calat, també, entre els visitants.
I entre les valoracions positives d’una temporada que ha estat, coincideix tothom, excel·lent, i unes previsions també optimistes, tot i que amb cautela, per a l’any que ve, també hi ha hagut reclamacions. Els hotelers de Mallorca demanen una millor gestió de la destinació. La presidenta de la Federació Empresarial Hotelera de Mallorca, Maria Frontera, ha explicat que els turoperadors estan preocupats per la situació del transport públic a les Balears.
Un detall que el Govern posa en dubte. Després de la reunió mantinguda amb l’Associació d’Agències de Viatges britànica, Negueruela ha assegurat que les Illes Balears són considerades com una de les destinacions més ben gestionades.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor