Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

Les multes poden arribar fins als 200.000 euros en total
La Conselleria de Turisme inicía expedients sancionadors a vuit immobiliàries per comercialitzar com a lloguer turístic i de manera il·legal 271 habitatges a edificis plurifamiliars a Mallorca.
Les multes poden arribar fins als 200.000 euros en total, segons informa la Conselleria en una nota de premsa. Són els resultats de la primera campanya d’inspecció orientada als grans comercialitzadors d’habitatges turístics. Durant la primera setmana de la campanya, els inspectors han visitat 12 immobiliàries o centrals de reserves. D’aquestes 12 empreses, els inspectors han constatat possibles infraccions a 8 d’elles que comercialitzaven entre 3 i 80 habitatges il·legals a edificis plurifamiliars. Les sancions poden ser de 6.000 euros fins als 40.000 per empresa.
Segons ha explicat la directora general de Turisme, Pilar Carbonell, els inspectors seguiran durant les pròximes setmanes amb inspeccions conjuntes amb l’Agència Tributària de les Illes Balears a grans comercialitzadors d’oferta il·legal de lloguer turístic.
El Govern ha recordat que la Llei prohibeix la comercialització d’estades turístiques en habitatges ubicats a edificis plurifamiliars. El projecte de llei que modificarà la regulació del lloguer turístic, que encara es troba en període de tramitació al Parlament, preveu la possibilitat de comercialitzar estades turístiques en edificis plutifamiliars, complint una sèrie de requisits i sempre que es faci a les zones aptes que hauran de ser establertes pels consells insulars i els ajuntaments, afirma el Govern en la nota.
Denuncien lloguer turístic en pisos de protecció oficial a Palma
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies
UGT i CCOO alerten que molts treballadors en període de prova no són renovats per la manca de clients