Ha mort Paquita Tomàs
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'

Accesos Ibiza rep la primera sanció per mantenir 100.000 metres cúbics de terra a dues finques del Grup Empresas Matutes
La unió temporal d’empreses Accesos Ibiza, constructora i explotadora de la carretera de l’aeroport, ha esta multada a raó de 3.000 euros diaris pels 174 dies en què, entre el 16 d’agost i principis de febrer d’enguany, ha incomplit el requeriment de retirada de terres fet pel departament de Territori i Mobilitat. En total, 522 MIL euros de multa coercitiva contra els quals es pot recórrer, però que són un primer avís a la UTE per afrontar la retirada dels 100 MIL metres cúbics acumulats a les finques 56 i 59. Aquesta terra va quedar al marge de l’anomenat ‘Pacte del golf’, segons el qual Accesos Ibiza i Empreses Matutes arribaren a un acord verbal per deixar la terra a Platja d’en Bossa, on el grup havia projectat un camp de golf.
Després de renunciar-hi, els tribunals varen condemnar el Govern a indemnitzar l’hòlding (o grup d’empreses) eivissenc amb 1 MILIÓ d’euros, i a llevar la terra només en les dues finques on no s’havia parlat de reaprofitar-la pel golf, encara que no en les altres parcel·les. En compliment de la sentència, la Conselleria va fer un requeriment el 3 de juliol de l’any passat, que va ser impugnat per Accesos Ibiza i inadmès per la junta consultiva de contractació a final setembre.El 26 de novembre passat es va reiterar el requeriment i es va sol·licitar informació sobre les feines de retirada. L’empresa va contestar que ni tan sols havien començat, extrem que va constatar la inspecció dia 5 de desembre.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'
L'especialista havia quedat accidentat a 30 m de fondària