Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El PP critica que la consellera no assumeixi una realitat que també han denunciat els sindicats.
La consellera de Salut, Patrícia Gómez, ha comparegut a la Comissió de Salut celebrada aquest dimecres.
25La consellera de Salut, Patrícia Gómez, ha negat que hi hagi saturació a les Urgències dels hospitals públics de les Balears, en una compareixença parlamentària a la Comissió de Salut. Gómez ha defensat que s’han augmentat els recursos de personal i llits davant les puntes de demanda.
El nombre de les urgències del 2017 s’ha mantingut similar al del 2016, segons ha dit la consellera. De fet, Gómez ha apuntat que el mes de desembre del 2017, les urgències diàries van disminuir un 10% respecte del mateix mes del 2016. En canvi, han augmentat els pacients que han hagut de ser ingressats. I per aquest motiu, la consellera ha assenyalat que s’han obert més llits. El mes de gener n’hi havia 244 més que el 2015.
El PP critica que la consellera no assumeixi una realitat que també han denunciat els sindicats.
Gómez ha apuntat que la grip ha tingut més incidència que altres anys i s’han superat els 230 casos per 100.000 habitants. Per fer-hi front, ha dit, s’han contractat 100 professionals més i s’han obert 70 llits més.
Pel que fa a l’atenció primària, entre el 12 de gener i el 9 de març s’han atès 20.000 urgències a la setmana. A més, hi havia 3.077 professionals, 248 més que fa tres anys.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament