L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Aquest cap de setmana s'han aixecat 24 actes per aglomeracions que posaven en risc la salut pública
Les autoritats sanitàries demanen extremar les precaucions per evitar brots a les illes. Aquest cap de setmana s’han aixecat 24 actes per aglomeracions que posaven en risc la salut pública. Les multes són per a tothom, ja siguin residents o turistes. I el Govern no descarta demanar autorització judicial per intervenir en espais privats si s’hi produeixen reunions que superen els límits fixats.
Les principals zones d’oci ja es van omplint de gent, tot i que res a veure amb el que seria habitual durant aquestes dates. A Magaluf, un dels epicentres de la festa a Mallorca, aquest cap de setmana s’han vist agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local intensificant els controls i patrullant. En total, a les Balears s’han fet 51 intervencions a locals i zones d’oci nocturn. El nou règim sancionador, que va entrar en vigor divendres, preveu sancions de fins a 600.000 euros.
També l’112 ha rebut 18 avisos relacionats amb botellades i aglomeracions. Indispensable mantenir la distància de seguretat, insisteixen. Pel que fa a les reunions privades, que en principi no haurien de superar les 30 persones en espais tancats, la Conselleria no descarta demanar autorització judicial per intervenir-hi.
En total aquesta cap de setmana s’han aixecat a les Illes 24 actes per aglomeracions. 5 a Platja de Palma, 9 al centre de la ciutat, 7 al Port d’Alcúdia, una a Muro i 9 a Eivissa, on també la Policia Local ha interposat 26 denúncies a establiments per incomplir les mesures de seguretat davant la Covid, i ha intervengut una festa privada a un local d’oci, on participaven 85 persones. Només per participar-hi, la sanció mínima és de 3.000 euros.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues