Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Considera que tindria un elevat cost econòmic i que hauria de donar-se a totes les illes a la vegada
La Conselleria de Medi Ambient al·lega dificultats tècniques i legals i sosté que una gestió centralitzada suposa un important estalvi econòmic. Recorda, a més, que l’experiència de Canàries no ha estat positiva i que, el 2017, el Govern canari es va veure vist obligat a recentralitzar la gestió de l’aigua per la incapacitat dels Cabildos d’executar els respectius plans hidrològics.
En el seu informe, el Govern deixa clar que en cap cas es transferiria la gestió dels recursos hídrics a un sol Consell, sinó que hauria de fer-se a tots. Ofereix alternatives com ampliar les competències de les juntes insulars d’aigua, crear mancomunitats d’aigües potables i que els Consells assumeixin la gestió immediata de la depuració d’aigües, un oferiment que Menorca ha rebutjat.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació