L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La darrera pròrroga per efectuar la corresponent adaptació s'exhaurí el desembre del 2018
Les queixes parteixen de les associacions de persones amb mobilitat reduïda. Fa més de 6 anys que denunciaren davant el defensor del poble les dificultats per poder utilitzar el tren de Sóller.
L’empresa després de diverses pròrrogues i requeriments per adequar-se a la Llei Balear d’accessibilitat universal del 2017 no ha realitzat les actuacions necessàries.
El darrer termini de la direcció general de Mobilitat i Transport Terrestre per efectuar la corresponent adaptació s’exhaurí el desembre de 2018.
L’incompliment es concentra sobretot en els espais i instal·lacions de l’estació de Sóller, ja que una persona amb cadira de rodes no s’hi pot moure. Els afectats demanen també que s’adapti almanco un dels vagons per no quedar exclosos de la possibilitat de viatjar.
Ara les persones interessades disposen de quinze dies hàbils comptadors per fer al·legacions al procediment. La proposta de sanció podria arribar fins als 30 mil euros.
El president del Consell d’administració del Ferrocarril de Sóller no ha volgut fer declaracions.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues