Un pastor proposa reeducar les cabres assilvestrades per fer neta la marina
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
L'ajuntament de Sant Josep hauria de requalificar un terreny per aixecar 100 habitatges i l'IBAVI dur a terme el projecte a preu taxat.
La permuta es compliria amb el restabliment de la zona, declarada Parc Natural; i esbucant els 2 blocs, l’A i el B dels apartaments Don Pepe, per part del Govern. L’IBAVI seria l’encarregat de fer-ne la taxació tenint en compte el valor de la recuperació ambiental que suposaria, per seguidament executar-ne una permuta equiparable. L’ajuntament de Sant Josep adquiriria els terrenys on edificar els nous pisos i se n’encarregaria de construir-los.
Mentrestant, es continuaria pagant als desallotjats les ajudes al lloguer, d’entre 400 a 750 euros; així com es permetria que els vesins del Bloc B continuessin vivint a ca seua, fins al moment de la permuta.
Portaveu i advocat veuen amb bons ulls la proposta, que es desenvoluparia amb entre 2 i 3 anys. Una projecte però que només tirarà endavant si els 100 propietaris dels Don Pepe accepten el tracte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia