Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Les ajudes, que ascendeixen de mitjana a 3.427 euros per habitatge negat, servirà per reemplaçar els estris bàsics
El Govern ha començat a pagar avui dilluns 1.066.000 euros en ajudes per reemplaçar els estris bàsics en 311 habitatges damnificats per la torrentada al Llevant de Mallorca en les quals resideixen 750 persones, moltes d’elles ancians, menors, discapacitats i depenents. Primera estimació dels danys materials per les torrentades del Llevant: 91,13 milions d’euros
Amb aquesta aportació pública es podran adquirir electrodomèstics de primera necessitat com llits, cadires, taules, sofàs, roba de la llar, portes, finestres i pintura, entre altres béns de primera necessitat, ha subratllat avui la consellera de Serveis Socials, Fina Santiago.
Les famílies que ho hagin perdut tot rebran un màxim de 5.500 euros i les que tinguin pèrdues parcials un màxim de 4.000. Els doblers s’han de destinar a comprar béns bàsics com electrodomèstics i mobles.
Les segones residències no es poden beneficiar d’aquestes aportacions econòmiques perquè estan destinades només a habitatges habituals. La major part dels ajuts es destinen al municipi de Sant Llorenç des Cardassar, on 124 cases ho han perdut tot i 120 han patit danys parcials. La resta es concentren al nucli de Son Carrió, a Canyamel, a la Colònia de Sant Pere i a s’Illot només hi ha pèrdues a 3 habitatges.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata