Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Aquesta resolució es publicarà al BOIB el pròxim dimarts
El Govern cobrirà per primera vegada els desplaçaments entre Eivissa i Formentera dels esportistes en edat escolar i federats però no dels professionals. Una demanda històrica de les Pitiüses.
Fins ara el Govern tan sols pagava tots els desplaçaments interilles exceptuant la connexió entre Eivissa i Formentera. Aquesta resolució es publicarà al BOIB el pròxim dimarts. El Govern ha reservat una partida d’ 1.500.000 euros per a l’any que ve per abonar els viatges que inclouran també una ajuda per a les categories cadet i infantil.
Els ajuts per als desplaçaments entre les dues illes que rebien esportistes alevins i benjamins, provenien del Consell d’Eivissa, una competència que passar ara al Govern, que a més, com a novetat subvencionarà també als infantils i cadets empadronats a qualsevol municipi de les Illes Balears.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació