Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Ja n'hi ha hagut una a sa Caleta mentre es monitoren zones com es Cubells i sa Caixota, així com altres espais costaners de Sant Joan i Santa Eulària
El Comitè Tècnic Assessor del Pla Inunbal s’ha reunit de nou aquest dimarts al matí en què s’ha posat el focus en terrenys argilencs que es puguin haver vist afectats per les pluges. A sa Caleta, hi ha hagut un altre despreniment, a la zona de les antigues bateries antiaèries. Mentrestant, es monitoren zones com es Cubells i sa Caixota i altres espais costaners de Sant Joan i Santa Eulària.
També, els serveis d’emergències treballen per reparar una canonada d’aigua potable pròxima al riu de Santa Eulària que s’ha romput per la força de l’aigua, però que no ha afectat el subministrament a la població, segons el Govern.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions