El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Formen part del Pla Integral de Reactivació Turística dotat amb 11 milions d'euros
El Govern ha presentat un pla de reactivació de la temporada turística dotat amb 11 milions d’euros. Està encaminat a oferir les Illes com a destinació segura amb l’aval de la situació sanitària. Té el suport de les patronals FEHM i Habtur i dels sindicats CCOO i UGT.
Té quatre eixos: el primer és millorar la connectivitat aèria mitjançant campanyes de co-marketing amb les companyies aèries, que s’han de comprometre a mantenir les rutes fins el 15 de novembre. Està dotat amb 5 milions d’euros.
El pla també posa en marxa els “Bons Interilles” per fomentar el turisme intern dels balears, amb un màxim de 100 euros per persona i el requisit de passar almanco dues nits a establiment turístic d’una altra illa. Entraran en vigor el 15 de juny i duraran fins el 15 de novembre, però no es podran utilitzar durant el juliol i l’agost. Té una dotació de 2 milions d’euros.
El pla també destina 2 milions d’euros al patrocini de grans esdeveniments que tenguin atractiu turístic i altres 2 milions a millorar la comunicació sobre la situació sanitària i les restriccions vigents als principals mercats emissors.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies