Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'Ajuntament calcula que tota aquesta feina no quedarà enllestida abans dels tres anys següents
El Govern balear posarà en marxa una nova promoció d’habitatges protegits a Maó. Serà a una parcel·la municipal ubicada a l’illa del carrer Borja Moll, que l’Ajuntament va posar a disposició de l’Institut Balear de l’Habitatge durant la legislatura passada.
L’Ajuntament ha demanat al Govern que n’encarregui la redacció del projecte i que es faci la previsió als pressupostos de l’any que ve per poder licitar les obres. A més, confia a poder realitzar la cessió del solar en qüestió de pocs mesos. Hi ha, però, altres actuacions a dur a terme a la zona.
L’Ajuntament calcula que tota aquesta feina no quedarà enllestida abans dels tres anys següents.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles