Logo IB3N
X

El Govern presenta el Programa Pacient Actiu

A les Balears hi ha 12 mil pacients crònics identificats

17/01/2019

El Govern presenta el Programa Pacient Actiu

181

A les Balears hi ha 12 mil pacients crònics identificats. A ells, precisament, va destinat el Programa Pacient Actiu que enguany torna a posar en marxa la Conselleria de Salut. De moment ja hi ha 60 pacients formats.  Sempre acompanyats per professionals, ajuden altres pacients a conèixer millor la malaltia, a dur uns hàbits de vida saludable, saber fer front a les complicacions o a gestionar les emocions. L’any passat es varen realitzar 3 tallers relacionats amb la diabetis i la malaltia pulmonar obstructiva. Enguany s’amplia també a pacients amb càncer de mama, esclerosi múltiple i als cuidadors de malalts crònics. En breu el programa també arribarà a Menorca i a Eivissa.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella