Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Preveu deu eixos d'actuació però està pendent de pressupost
El Govern ha presentat aquest dijous el document inicial del “Pla autonòmic per a la recuperació econòmica i social“, que preveu deu eixos d’actuació. Encara no té, però, pressupost a falta de consensuar-ne les mesures. Avui s’ha posat en comú amb les patronals i els sindicats a la mesa de diàleg social.
El pla inclou propostes per potenciar la indústria i el sector primari. També preveu actuacions per reactivar el turisme i recuperar l’ocupació laboral. Aquest document es consensuarà durant les pròximes setmanes, també amb aportacions des de l’àmbit social i de la cultura.
LA CAEB opina
La patronal CAEB ha reclamat la reactivació econòmica amb celeritat, però sempre “des de la seguretat sanitària”. Han traslladat al Govern els dubtes que genera entre els empresaris el pla de desescalada aprovat per l’executiu central.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou