La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Un dels objectius principals és compensar el sobrecost de la insularitat en el sector primari illenc
El Govern de les Balears destinarà 95 milions d’euros en inversions per al desenvolupament rural en els pròxims 4 anys. Un dels objectius és compensar el sobrecost de la insularitat en el sector primari illenc. Aquest dilluns han presentat el pla a les associacions agràries en una reunió al Consolat de Mar.
A més, l’executiu de Francina Armengol ha aportat 42 milions d’euros extra respecte a la quantitat que estava obligat a posar per al desenvolupament de la Política Agrària Comuna. En total, la inversió de la nova PAC serà de 142 milions, una xifra rècord per al sector primari de les Illes.
Una inversió necessària per fer viables les explotacions del sector. Un 37% dels 142 milions d’euros en ajudes aniran destinats a les infraestructures necessàries per rebaixar els efectes negatius de la sequera i el canvi climàtic.
Una aposta ferma que celebra el sector primari que, a més, aspira a seguir millorant la dotació de la PAC i també de les inversions en les infraestructures sostenibles.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima